Oceń:
4.9 (20)
wyświetleń: 9977

Komentarze (21)

Udostępnij

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar aliens
(Kacper)

11 kwietnia 2012, 20:44

młody naśladuje Bonda haha a ona w ogóle to śpiewa czy to radio maryjo

Avatar
Konto usunięte

11 kwietnia 2012, 18:05

Powinna mu dziękować

Avatar
Konto usunięte

11 kwietnia 2012, 18:01

5/5 i do ulu

Avatar crespo0661
(Sebastian)

16 grudnia 2011, 11:49

Agent z tego młodego szkoda, że na koniec dostał ;p

Avatar Davidinio
(David)

22 października 2011, 17:29

na końcu AŁŁŁŁŁŁ!!!

Avatar demono10000

1 października 2011, 22:24

widać że z play backu śpiewa

Avatar Hairstreak
(Bartek)

14 października 2011, 06:40

@demono10000: to ona w ogóle próbuje śpiewac? ja myślałem że ona tylko tańczy

Avatar mattrix

3 października 2011, 14:53

hahahah. Młody wymiata xd

Avatar BackOver
(Michał)

1 października 2011, 22:11

XD

Avatar
Konto usunięte

1 października 2011, 19:10

xd

rzeczywiście bez tego było by to nudne

0:50 heh

Avatar MegaTron

1 października 2011, 19:33

masz rację

Avatar Mendziu682
(Łuki)

30 września 2011, 22:18

akon&eminem smack that

Avatar grubson5022
(Norbert)

30 września 2011, 19:52

poda ktś tytuł piosenki. a filmik 5/5

Avatar supermako01
(JA)

30 września 2011, 19:40

hahahahaha ekstra.

Avatar Dawciozx14

30 września 2011, 18:29

Dziewczyna zryta.. ale za to brat dał czadu xD

Avatar kafrotek

30 września 2011, 17:14

Coś mi tu nie gra..... aaaa tak ta baba śpiewa jak chłopak!

Avatar kafrotek

30 września 2011, 17:08

ale dance z tego chłopaka

Avatar tu_2000
(Szymon)

30 września 2011, 14:30

ja pie.....

Avatar krzynu
(Edyta)

30 września 2011, 14:06

fajne

Avatar julo123456
(Julian)

30 września 2011, 12:49

5/5 i do ulu

Avatar druid6
(Kamil)

30 września 2011, 11:05

hahahaahahhahahahahahaha

Możesz opublikować ten filmik na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Brat ratuje występ siostry

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Brat ratuje występ siostry
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Filmy":

Podgląd: Filmy

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Dziewczyna udająca śpiew i pozbawiona jakiegokolwiek rytmu w swoim poruszaniu miała marne szanse na zaistnienie w internecie. Jednak dzięki interwencji brata jej film zyskał na popularności.

Podobne filmiki