tak prawde mowiac to piloci nie maja testow takich ja w f1 tylko musza wytrzymywac znacznie wieksze przeciazenia ktore u nich moga dochodzic do 13-14G albo i wiecej
oj pawel ae ty glupoty opowiadasz 11G za Hu.. bys nie wytrzymal co ja mowie nawet 8 bys juz nie wytrzymal 7 to max w wirowce kierowcy f1 czasem maja przeciazenia 12G ale to tylko przez moment i redukuja je a w wiroce masz przez dluzszy czas zaczynajac od 3G to duzo a stpniowo sie zwieksza zanim dslzo by do 11G to bys juz zemdlal dawno
Komentarze
Odśwież19 listopada 2009, 14:53
2
Odpisz
19 listopada 2009, 13:59
tak prawde mowiac to piloci nie maja testow takich ja w f1 tylko musza wytrzymywac znacznie wieksze przeciazenia ktore u nich moga dochodzic do 13-14G albo i wiecej
Odpisz
18 listopada 2009, 20:19
oj pawel ae ty glupoty opowiadasz 11G za Hu.. bys nie wytrzymal co ja mowie nawet 8 bys juz nie wytrzymal 7 to max w wirowce kierowcy f1 czasem maja przeciazenia 12G ale to tylko przez moment i redukuja je a w wiroce masz przez dluzszy czas zaczynajac od 3G to duzo a stpniowo sie zwieksza zanim dslzo by do 11G to bys juz zemdlal dawno
Odpisz
18 listopada 2009, 19:49
E tam... nudnawe. Ci ludzie jakieś miny kosmiczne stroją :O :o :U :C ja wiem, że te przeciążenia to tak robią, ale i tak dam 2/5 :]
Odpisz
18 listopada 2009, 18:08
To są badania wytrzymałości na przeciążenia dla pilotów.... sam brałem w takim czymś udział niestety przy 11G miałem odlot ;/ a szkoda ;/
Odpisz
18 listopada 2009, 14:22
?????
Odpisz