AdBuster już po raz piąty testuje produkt Vanisha. Reklamy tego producenta aż proszą się o weryfikację, bo chyba nikt nam tyle nie obiecuje. Czy tym razem Vanish będzie działać?
Bardzo zmęczył się podczas noszenia swojego nowego fotelu. Gdy wszedł do mieszkania zadzwoniła jego dziewczyna, i sytuacja zrobiła się trochę dwuznaczna - zobaczcie sami ;)
Nie wszystkie reklamy śmieszą, akurat te niosą ze sobą przesłanie dla kierowców. Miejmy nadzieję, że dzięki nim chociaż kilku zacznie uważać na drodze.
Mick Doohan występujący w reklamie społecznej próbuje przekonać kierowców, że ulica nie jest odpowiednim miejscem na wyścig. Zgadzamy się z tym w całej rozciągłości.
Niczym nieróżniąca się od innych podróż samochodem, która w jednej chwili przemienia się w bardzo nerwową sytuację. Zakończenie wydaje się być już przesądzone, jednak pamiętajcie, że zawsze jest jakiś płomyk nadziei.