Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar hosebo

5 maja 2012, 12:46

@KontoUsunięte: raczej nie w tamtej edycji mam talent w Polsce była taka jedna co ją nie dopuścili do finału to tak przeklinała że uciekła z fochem

Avatar klofron

13 kwietnia 2012, 13:27

DArsTon "czeba" przyznac ze Ty tez talentu ortograficznego nie masz ;]

Avatar DArsTon

23 stycznia 2012, 20:35

ma gościu talent ale nie taki jaki czeba :))

Avatar haser6

21 grudnia 2011, 20:47

szkoda gościa ale to jest program mam talent a on najwyrazniej go niema

Avatar elipson

29 października 2011, 16:15

Muzyka moim zdaniem żałosna

Avatar
Konto usunięte

16 czerwca 2011, 17:26

Taka prawda, że TV zarabia na ludziach, którzy robią z siebie głupków
szkoda kolesia:( pewnie teraz nawet po bułki do sklepu nie może iść
bo wyspiarze się z niego śmieją

Avatar pikus666

8 sierpnia 2010, 15:22

Jakbyście byli na jego miejscu co byście zrobili przed całą ameryka by was ośmieszyli albo przed calym śwaiatem nie no ***a ja bym sie załmał :(

Avatar pikus666

8 sierpnia 2010, 15:21

Cubix masz 10000000% racji powinni mu np powiedizeć że niewiem no nie umie tańczyć jak profesjonalista ale przeciez moze, kto mu zabroni!!?!?!? I ten program jets po***ny i tyle a szkoda mi go i żal jurorów

Avatar patti111

31 stycznia 2010, 12:50

Lol
Oczywiście że 5/5 uśmiałam się ;DDDD

Zal mi się troche kościa zrobiło

Avatar
Konto usunięte

15 grudnia 2009, 16:24

hahaha...
Nie no nie mogę..
W Polsce są chociarz kulturalni ludzie...
hahaha

Avatar smoczka

25 października 2009, 17:21

on TO nazywa tańcem? ale zachował się jak dziecko...

Avatar TurboRoshi

9 sierpnia 2009, 19:32

szkoda gościa, biedaczysko (: (:

Avatar mika38

19 czerwca 2009, 13:16

xD

Avatar PaNiKaRkA

17 kwietnia 2009, 18:28

No cóż,trzeba mu to było kiedyś powiedzieć,więc jurorzy musieli i to raczej nie ich wina.Nie ma co się ich czepiać...
Rany,co za facet...

Avatar Aleksiu

5 kwietnia 2009, 10:43

ale frajer, anglicy nie umieją przegrywać 5/5

Avatar krejzolka56

30 stycznia 2009, 19:26

dobre... nieźle tańczył i ta wpadka z mikrofonem...xdd

Avatar kptRobi

26 stycznia 2009, 14:03

4/5

Avatar Kulawy

6 stycznia 2009, 18:03

to ewidetnie angole... a chlopak kiepsko przyjmuje krytyke xD

Avatar mareckii15_16

4 stycznia 2009, 18:23

hehe nawet jak sie zaczyna to widac ze to jest wielka brytania i zostal osmieszony przed prawie calym swiatem ;p i troche mi go szkoda ale przynajmniej juz wiecej sie nie osmieszy sie tancem ;)
dam 5

Avatar Adam_Geniusz

3 stycznia 2009, 18:47

O_o lol,pl

Avatar cubix

3 stycznia 2009, 12:10

boze... dlatego właśnie nienawidze tego programu... Przychodzi chłopaczek, a oni przed całą ameryką zrobili z niego idiote >.<

Avatar Mouse

2 stycznia 2009, 22:53

Fajnie kręcił tyłkiem xD

Avatar Khaidov

2 stycznia 2009, 13:17

Jak to ma być po polsku,jeżeli to angielska wersja?
Eee...4/5

Avatar SonGoLSSJ

31 grudnia 2008, 20:31

Dziwne jakieś. Ale z tym stojaczkiem i mikrofonem to spiepszył :P

Avatar Hanzou

26 grudnia 2008, 17:17

Czego chcecie?! Dobrze tanczyl lepiej niz Justin Timberlake xDDD Haha... To bylo niezle haha xDD

Avatar wilczurka

24 grudnia 2008, 13:49

co to bylo/?? xDDDDDD
oceniam filmik a nie jego mierny taniec wiec wychodzi 5/5

Avatar matix8

24 grudnia 2008, 11:57

szkoda że nie po polsku 0/5

Avatar
Konto usunięte

24 grudnia 2008, 11:20

Żal...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Jurorzy zniszczyli swoimi komentarzami, jego marzenia o tańcu. Z jednej strony dobrze, że ktoś go wyprowadził z błędu w miarę wcześnie.

Tagi

mam, talent, tancerz

Podobne filmiki