Pepsi ostatnio ruszyło z kampanią promującą swój napój. Podobno 63% ludzi woli smak Pepsi od Coca-Coli. AdBuster postanowił sprawdzić osobiście czy nie ma w tym żadnego oszustwa. Sprawdźcie co wykazało jego dochodzenie.
Ludzie lubią eksperymentować w życiu. Zazwyczaj nie zastanawiają się też nad niebezpieczeństwem jakie niesie dane zachowanie. Zobaczcie jak pewien chłopak przebija nożem wstrząśniętą butelkę Pepsi.
Zwłaszcza jeśli staruszek to tak naprawdę przebrany Kyrie Irving, jeden z najlepszych koszykarzy młodej generacji w NBA. Na początku trochę się podkłada, a później... publiczność zbiera szczęki z ziemi.
Jeżeli sławna osoba publicznie używa jakiegoś produktu to bardzo szybko zyskuje on na popularności. Zobaczcie jak łatwo można rozreklamować nietypowy samochód.
Rozdając pepsi przechodzącym przez korytarz zawodnikom, zapomniał o najważniejszej roli jaką spełnia moneta. Na szczęście jest kilka sposobów na losowanie.